torsdag 11 september 2008

outside clubs, on rooftops, at the supermarket, hailing cabs, playing music or chilling out at a party - you should always look cool

när jag ändå inte är starkare än att jag klarar av att se på disney channel och the hills kan jag lika gärna anstränga mig med att göra bloggen till något fint.

och inspiration blir det. bik bok har gått vidare från collagetröjor i alla regnbågens färger och vore det inte så att jag brände några hundralappar för mycket på förra årets vinterjacka så hade jag gärna tagit den svarta parkasen.

jag älskar den första bilder här över. den påminner om en mataffär i den parisiska förort där min mormor bor. om jag ändå vore lika snygg när jag valde mat.

det här är bara början. nu ska jag ro ihop en höstlista.

1 kommentar:

Ida sa...

Bik Bok har virkelig kommet seg, til det bedre! Før hadde de jo neste bare typiske "wow"-gensere:P